ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

تصاویر جدید سانی نازگل مامان

1391/2/17 8:54
نویسنده : ماماني
2,830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامان . اول چند تا کلمه جدید که یاد گرفتی رو میگم بعد هم عکسای خوشگلتو که این چند روز گرفتم میذارم .

دردیس = گردش

ابار = شلوار

اربه = شربت

دبوتر  = کبوتر

تارتووون = کارتون

جدیدا به اخر اسمامون یی اضافه میکنی خیلی خوشگل میگی " بابایی " ، " مامایی " به من میگی مامان به مامان جوون میگی مامایی . در ضمن خاله محبوبه رو خودت " هبومبایی " صدا میکنی . وقتی میگیم بگو محبوبه میگی " م بوبه " ولی وقتی خودت میخوای صداش کنی میگی هبومبایی . راستی تازگیا لوله جارو برقی شده بازیچه جدیدت حالا عکساشو واست میذارم تا ببینی چه شیطون شدی نازگلکم .

سارینا و تلفن جدید (نمای بالا زبان )

سانی در حال خوردن سیم تلفن

بقیه عکسها در ادامه مطلب . . .

راستی خاله محبوبه بهت یاد داده که زیر چشمی نگاه کنی . وقتی بهت میگیم زیر چشمی نگاه کن مثل عکس زیر نگاه میکنی یه جوور نگاه میکنی که بترسیم .  راستی وقتی میگیم سارینا بترسونمون میگی    " پیش " ما هم باید بترسیم اونوقت تو یه عالمه ذوق میکنی . فدات بشم خوشمزه مامانی ماچ

 

سانی در حال شماره گرفتن و صحبت با بابایی ( تا گوشی تلفن رو بر میداره میگه ااایید ( سعید ) )

سانی و جایگاه ویژه ( پشت میز کامپیوتر زبان )

سانی و بازیچه جدید

طبق معمول اونو گرفته تا ببره بیرون واسه بازی( تا بهش گفتم سانی بریم تو حیاط بگردیم رفتی لوله جاروبرقی رو هم آوردی تا با خودمون ببریم خنده )

شکار لحظه ها

سانی خوشگل مامان قبل از رفتن به عروسی

اینم دو تا عکس خوشگل از محوطه محل کار مامانی یه به قول شما اداده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

صباواسماء
17 اردیبهشت 91 9:57
سارینا جون امیدوارم همیشه شاد باشی مامانت خیلی دوست داره امیدوارم همیشه سالم باشی برزگ شدی بیا خونمون تا همبازی دخترهای من باشی . دوست دارم.


سلام خاله جوون . خوشحالمون کرده . ما هم صبا و اسما گلی عزیز و خیلی دوست داریم . بوس بوس واسه دخملیهای عزیزت
مامان نیایش
17 اردیبهشت 91 10:46
چه دخملی چه نازی زنده باشی الهی چه تلفن قشنگی داره این شیرین زبون


سلام خاله جوونم ممنون عزیزم
عمه ی لارا
17 اردیبهشت 91 11:21
_█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


ممنونم عمه گلی جوون
فاطمه
17 اردیبهشت 91 15:18
وووووووووووووووای عزیزم چه باحال!!!!!!!!!!= D>=D راستی به سارینا جونم یاد بده به من هم زنگ بزنه


فدای دخمل عموی با معرفتتتتتتتتت حتما یادش میدم فاطی گلی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اردیبهشت 91 17:13
سانی کوچویو دوستت دالیم


سلام خاله زهرا ما هم شما و شیر کوچولو رو خیلی دوست داریم
مامان آرتین
17 اردیبهشت 91 17:18
سلام دخمل نازم . خوبی گلم؟ ماشالا روز به روز شیطونتر و نازتر میشی کاش آرتین من هم زود قدتو شه راستی خیلی قشنگ زیز چشمی نگاه میکنی. قربونت برم:
مامانی ازت ممنونم که مرتب به ما سر میزنی و با نظراتت من رو از نگرانی در میاری


سلام خاله جوون . ممنون از لطفت . انشالله آرتین کوچولوی ما هم بزرگ میشه خاله انشالله 120 سالگیشو ببینی یک سالگی که چیزی نیست . آرتین عزیز رو از طرف من ببوسید
ني ني شكلك
17 اردیبهشت 91 18:54
سلام مامان سارينا جون چشم حتما از داداشي مينويسم البته داداش يه وب داره مرسي از محبتتون واي كه چقدر اين ساني خوشگل ناز داره فداش


سلام آبجی پزی عزیز . پس آدرس وب داداشی رو بهمون بده آبجی گلی . خوشحالمون میکنی سر میزنی
الهام مامان لنا
18 اردیبهشت 91 0:26
خوشمل خانم چه تیپی زدی عاشق زیر چشمی نگاه کردنتم عشقم


سلام خاله الهام . ممنون که به ما سر زدی خیلی خوشحال شدیم با اجازه شما رو لینک میکنم . لنای عزیز رو از طرف من ببوسید
مامان آنیسا
18 اردیبهشت 91 9:36
عکس اول که داره زیر چشمی نگاه میکنه خیلی بامزس


سلام خاله جوون . خوشحال شدیم . آنیسای عزیز رو ببوسید
مامان آنیسا
19 اردیبهشت 91 9:47
مامانی برو خصوصی


ممنون خاله گلی
مامان علي
19 اردیبهشت 91 17:32
آفرين به سارينا جون باهوش كه هر روز چند تا كلمه جديد ياد ميگيره . خاله جون با تلفن خوشگلت به منم زنگ ميزني ؟


سلام خاله جوون . خوشحالمون کردی . دوستتون داریم
بابای دوقلوها
20 اردیبهشت 91 16:29
هر روز خوشگلتر از دیروووز با سانی گلی
نمکدون عمو چطوره؟ به قول زینب زهرا سیمیلیتی (سلامتی)
محوطه کار مامان رو ببینننننننننننن
مثل محوطه کار منه. البته با یه کوچولو اختلاف که اینجا همش آهن و بوی گاز و آتیش هستش


سلام عمو جوون . کجایین ؟ کم پیدا شدین . دخملیهای گل ما چطورن ؟ به قول خودشون سیمیلیتن ؟ میگم عمو مطمئنی محل کار شما یه کوچولو با محل کار ما متفاوته ? انشالله زنده باشید عمو و سایتون بالا سر مامانی و دخملیهای گل باشه . از طرف من زهرا و زینب گلی رو ببوسید *
الهام مامان لنا
21 اردیبهشت 91 20:50
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .



سلام خاله الهام عزیزم . خیلی خوشحالم کردی
ني ني شكلك
21 اردیبهشت 91 20:57
مامان سارينا جون روزت مبارک
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.


سلام آبجی پری عزیزم خیلی دوستت دارم دختر گل . ممنون از لطفت بینهایت خوشحال شدم
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 2:21
ای جونم چه خوشگل شدی عزیزم جه لباس خوشگلی ..... قلبون او اخمت برم من ..... با اون سیم تلفن خوردنت ..... دوست دارم خیلی


سلام خاله گلی خوشحالم که بازم میبینمت . درسایی عزیز رو ببوس خیلی دوستتون داریم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:31
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم
.........................................
روزتان گلباران



ممنون عمو جوون خیلی لطف داری . خوشحال شدم
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 14:15
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
به مادر...
روزت مبارک


ممنون خاله جوونم خوشحالم کردی
مامانی درسا
29 اردیبهشت 91 1:20
دخملی اومدم روی ماهتو دیدم ..... قربونت برم سارینای فرفری من


مرسی خاله مهربون