ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

میم مثل مــــــــــــــــــادر

1391/2/23 8:50
نویسنده : ماماني
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است .

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک …

.

.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است

.

.

مادر بودن سخت ترین و  پرمشقت ترین کار دنیا است

که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد

و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است

مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم

.

.

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است

فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من

روزت مبارک

این پست رو تقدیم میکنم به مادر عزیز و بهتر از جانم که نمی دونم محبت ها و خوبیهاشو چطوری جبران کنم . همیشه براش زحمت دارم . الان هم که از گل دخملی من مراقبت میکنه . مامان خوبم برات آرزوی عمر طولانی همراه با سلامتی دارم . انشالله که گرمای وجودت رو همیشه احساس کنم . خیلی خیلی دوستت دارم و دستهای مهربونت رو میبوسم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 10:53

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم



مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 اردیبهشت 91 12:25
مامان مهربون روزت مبارک


ممنون خاله جوون
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:48
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .


ممنون خاله جوون
مامان آرتین
23 اردیبهشت 91 21:41
همه چیز در تو خلاصه میشود ای فرشته پاک. روزت مبارک


ممنون خاله جوون
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 11:37
انشاالله همیشه مامانت سالم و سلامت باشه و بدون اونم بهت افتخار میکنه


ممنون مامانی
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 10:13
سلام عزیزم ممنون از حضورت روزت مبارک مامان گل البته با تاخیر ببخشید و ان شاا لله سایه ات همیشه رو سر دختر گلت باشه


ممنون خاله جوون
عمه ی لارا
26 اردیبهشت 91 10:42
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
مامانی مهربون خیلی دوست دارم سارینای خوشگلو ببوس


دوستت داریم عمه گلی
مامان علي
27 اردیبهشت 91 1:01
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک




ممنون خاله جوون
بابای دوقلوها
27 اردیبهشت 91 8:29
چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر
آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی
آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر

امیدوارم همیشه سالم و پیروز باشید


ممنون عمو جوون
مامان آنیسا
27 اردیبهشت 91 18:35



مرسی خاله جوون
نازنین
28 اردیبهشت 91 11:22
ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و مهر و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک...


ممنون خاله جوون
بابای دوقلوها
28 اردیبهشت 91 14:54
سارینای عموو چطورهههه؟؟؟


خوب خوبببببببب
عمه ی لارا
30 اردیبهشت 91 20:11

▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄دوست دارممم▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄♥
▄▀♥
▄ ♥
خیلی دوستون دارم زیاد


ممنون عمه گلی عزیز دوستت داریم