ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

رفتارهای زیبا ( قسمت 3 )

1391/1/17 8:09
نویسنده : ماماني
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی خوشگل جدیدا کارای زیادی انجام میدی . یه تعدادشو که یادمه واست مینویسم مامانی :

تاپو تاپو تاپ تاپ تاپو ... میخ یا 3 پایه یا کدو که واست میخونم با دستای خوشگلت میزنی روی کمرم و بعد انگشتتو عین میخ فرو میکنی توی کمرم (قربون انگشتای نازت مامانیییییییییی . راستی اینو بابایی یادت داده )

وقتی میگم سارینا خوشگل کیه ناز کیه زود میگی مامان

تا میگیم سارینا سجده کن بلافاصله خم میشی سرتو میرسونی به زمین و سجده میکنی

به آبنبات ، آب بازی و آب بده میگی آب ا ده ( وقتی آبنبات میخوای میری به خاله محبوبه جعبه آبنبات رو نشون میدی و میگی آب ا ده ، میگم سارینا مامانی بریم حمام میگی امام میگم آب بازی میگی آب ا ده ( راستی دیشب رفتیم حمام کلی آب بازی کردیم طوری که به زور از حمام اوردمت بیرون ) وقتی هم تشنه هستی لیوان آبتو نشون میدی میگی آب ا ده )

هر از گاهی به ماهی میگی ما هر از گاهی هم میگی ماییییی ( ی رو خیلی غلیظ تلفظ میکنی )

به جوجه میگی جیجه ( راستی مامانی جوجه پنبه ای که خاله محبوبه واست گرفته بود دیشب مرد . خاله بهت میگفت سارینا جوجت کو تو هم میگفتی مرررر . حالا بهش گفتم یه جوجه سرحال تر واست بگیره این جوجه بیچاره یه روز هم عمر نکرد زبان )

 

 

تاب بازی رو خیلی دوست داری . تاب تاب عباسی رو که واست میخونم تا به کلمه عباسی میرسم خودت هم میگی اباااااااااا

قبلا موقع غذا خوردن همه جا سر میزدی و منم باید پشت سرت راه میرفتم ولی الان خیلی خوب توی بغلم میشینی و تی وی نگاه میکنی و منم بهت غذا میدم

دست و پا و موهاتو میشناسی وقتی میگم نشون بده با انگشت نشونشون میدی

گاهی اوقات همینطوری که نشستی یهو انگشت پاتو میخوری

 بهت که میگیم خمیازه بکش زود خمیازه میکشی

جدیدا خاله محبوبه عطسه نمایشی هم یادت داده و تا میگیم عطسه کن میگی هاااااا پیتی

خاله یادت داده که وقتی ازت میپرسه خاله رو چند تا دوست داری تو بگی 5 تا . حالا هر وقت ازت میپرسیم میگی پپپپپ تا

ازت که میپرسیم گربه چی میگه میگی مووو

بیرون که میریم هر مردی رو ببینی بهش میگی عمو

اتل متل توتوله که واست میخونیم با دست میزنی رو یکی از پاهای خودت

وقتی دایی محمود توی اتاقشه میری پشت در اتاقش و تند تند و با داد میگی دایی دایی دایی تا درو برات باز کنه

و یه عالمه کارا خوشگل دیگه . . .

دوستت دارم نفسدون مامانننننننننننننن ( میدونی چرا بهت میگم نفسدون اخه هر وقت مامانی خسته هست و به قولی نفسش گرفته تو رو بوس میکنه تو هم با بوسات واسش نفس میپاشی و حالشو خوب میکنی ) ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابای دوقلوها
16 فروردین 91 9:16
چه شیرین زبون شدی ملوسک

خیلی خوبه که زارینا گلی تو یک سالگی این کلات رو میگه. آفرین


ممنون عمو جوون
مامان نیایش
16 فروردین 91 21:19
سلام عزیزم شیرین عسل قربون این رفتارهای زیبات الهی سالم باشی همیشه چشم خاله جون آپ میکنم حتما


مرسی خاله منتظریم
عمه ی لارا
17 فروردین 91 8:51
ماشالا چه دخمل خوشگلی بوووس عزیزم
مامانی مرسی به من سر می زدید و با نظراتون من رو خوشحال می کنید یه دنیا ممنونم


عمه جوون من از شما ممنونم . خیلی خوشحالم میکنید
مامان سونیا
17 فروردین 91 9:25
ماشاالله به بلبل شیرین زبون جیگرتو با اون هاپیتتتتیییییی کردنت خوشگل خاله


سلام خاله جوون . ممنون سر زدی . سونیا گلی رو ببوس
مامان حنا
17 فروردین 91 17:15
عززززززیززززززززززززم
خدا برات نگهش داره ماشالله شیرین زبونی میکنه دخملی نازت عزیزمه ببوسینش از طرف من


سلام خاله جوونم . خیلی دوستت دارم خاله مهربون
شهراد شیرکوچولو(مامان زهرا)
19 فروردین 91 19:14
چقذه شیرین زبون
آفرین نفسدون مامانی

ماشا... یه عالمه بوس برا دخملی ومامانی جونی


مرسی خاله زهرای مهربون . یه عالمه بوس هم واسه شما و شیر کوچولوی خوشمزه
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 3:38

حال دنیا را چو پرسیدم، من از فرزانه ای

گفت یا باد است، یا خواب است یا افسانه ای

گفتم آنها را چه می گویی، که دل بر او نهند

گفت یا مستند، یا کورند، یا دیوانه ای

گفتم از احوال عمرم گو که بازم، عمر چیست ؟

گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه ای





ممنون خاله کین کین عزیز . خوشگل بود
عمه ی لارا
23 فروردین 91 22:56
سارینای مهربون و مامانی گل سلام
دوستون دارم مثل همیشه


سلام عمه گلی عزیزم . ما هم خیلی دوستت داریم عمه جوون . چند روزه سر نزدم دلم واست تنگیده بود عمه گلی مهربون . میام پیشت عزیزم
آتـــریـســـا جـون
24 فروردین 91 0:28

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ



سر میزنم خاله جوون
سمانه مامان پارسا جون
24 فروردین 91 12:26
سلام خانومی خوبی؟
چه گل دختر ماهی داری ماشاا...
ممنون که یهمون سر زدید و ممنون بابت لینکتون
خبر میدادید ما هم لینکتون کنیم
بازم ممنون


سلام خاله جوونم . مرسی از لطفتون . پارسا جوون رو خیلی خیلی ببوسید
مامانی درسا
25 فروردین 91 2:02
عزیزم هر کاری کردم پست بالا نه ادامه مطلبش باز شد و نه نظراتش . یه چک بکنید. ولی دخملی ناناز و خوشمزه ای دارین . خیلی دوستتون دارم


سلام خاله جوونم . خاله مشکلی نداره اخه واسه من باز میشه . لطفا یه بار دیگه امتحان کنید . ما هم دوستت داریم خاله مهربون . درسایی ناز و خوشمزه رو از طرف من ببوسید
مامانی درسا
25 فروردین 91 2:03
مامانی اگه درست شد بهم خبر بده بیام دختری گلمو ببینم


خاله جوون جوونی درسته ها باشه الانه خبر میدم *
مامان علي
27 فروردین 91 16:56
بخورمت شيرين زبون خاله . ماشاءا... زود داره حرف ميزنه . واسش اسفند دود كن.


سلام خاله جوونمممممم . دلمون واستون تنگیده بودا . چشم خاه مهربون دود میکنم . علی کوچولوی خوشمزه ما رو ببوس