ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

جشن تولد سارگلی

1391/1/16 8:14
نویسنده : ماماني
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم . مامانیم روز جمعه که روز تولد حضرت محمد هم بود واسم یه جشن تولد گرفت . جشن تولد یک سالگیم بود هورااااااااااااااااا

 

جای همه شما خالی بود خیلی خوش گذشت منم تا تونستم شیطونی کردم . خوب دیگه شلوغ بود کسی حواسش نبود که چه شیطونیایی میکنم منم از فرصت استفاده کردم  چشمکنیشخند

خوب خاله های خوب حالا چند تا از عکسای تولدمو ببینید .

خوب قبل از اوردن کیک عین یه خانوم خوب نشستم روی مبل

واو یهو کیک اومد خوشمزه

اینا چیه دیگه اخ جونم آتیش بازی

بقیه ماجرا در ادامه مطلب نیشخند

 

نمیشه یه کم دست بزنم ببینم این آتیشه چطوریه ؟!

آتیش که نذاشتن دست بزنم خوب بهتره برم سراغ کیک نیشخند اوخ اوخ بابایی دستمو نگیر من دخمل خوبی هستم قول میدم دست نزنم زبان (البته چون میخواستم شمعو بخورم بابایی منو گرفتا خجالتزبان )

 

خوب کی میتونه یه کیک بزرگ جلو خودش ببینه بعد دست نزنه ؟؟!!!؟؟!! من که نتونستم خودمو کنترل کنم واسه همینم با سر رفتم توی کیک بعد هم با دست رفتم اخر هم شروع کردم به خوردن دستام خجالت همه میخندیدن یعنی کارم خوب بوده ؟؟!!! عینک

آخر شب هم اینقدر خسته بودم که دیگه گریه کردم مامانیم کلی دلش سوخت ناراحت اخه من عادت دارم شبها زود بخوابم . خدایا چرا مهمونا نمیرن من خوابم میاد نمیتونم توی سر و صدا بخوابم گریه

خوب اینم از جشن تولد یک سالگی من . روز بعدش هم رفتم خونه مامان جونم کلی با خاله محبوبه بازی کردم . خله جون یه عینک داره که یکی از شیشه هاش افتاده من خیلی این عینکو دوست دارم آخه خیلی خوش تیپ میشم وقتی میذارم روی چشمام عینکزبان ببینید عکسامو نیشخندببخشید دیگه کیفیت عکسام خوب نیست اخه نه اینکه خیلی تکوون میخورم نتونستن درست حسابی ازم عکس بگیرن خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علي خوشتيپ
24 بهمن 90 0:05
عكسا خيلي قشنگ بود.تولد 1 سالگيت مبارك
منم با افتخار لينكتون كردم


مرسی عزیزم
مامانی درسا
26 بهمن 90 12:29
وای خاله بازم تولدت مبارک تو عکسا خوشگل خوشگلا شدی . مامانی با تبادل لینک موافقید اما آره بهم خبر بدین خوشحال میشم دوستان خوبی مثل شما و سارینای عریزم داشته باشم .


سلام خاله جونم . خوبی عزیزم؟ درسا جون خوبه ؟ خاله مهربون من قبلا شما رو لینک کردم البته ببخشید اجازه نگرفته بودم . من و سارینا هم خوشحالیم که خاله خوب و مهربونی مثل شما و دوست عزیزی مثل درسا جون داریم
مامان عرشیا
27 بهمن 90 12:50
سارینا جونم تولدت مبارک عزیزم . چقدر با این لباس ناناز شدی گلم دلم میخواد ببوسمت . بوس بوس بوس بوس بوس


سلام خاله جونم . چشمای خوشگلت ناز میبینن خاله . عرشیا جونو خیلی ببوس
مامان آرتین
28 بهمن 90 14:31
سلام خاله جون. چقدر نازی
خوشحال میشم بیای پیش ما وبا هم تبادل لینک کنیم


سلام خاله جون . ممنون عزیزم . با افتخار شما رو لینک میکنم
شهراد شیر کوچولو
28 بهمن 90 17:03
سلام همیشه خوش باشید
یه بار دیگه مبالک ... جوجوک شدی توی عکس


مرسی خاله جونم . شهراد جونو ببوس
مامان نیایش
30 بهمن 90 10:36
به به تولد
مبارک باشه عزیزم
ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی



مرسی خاله جونم . ایشالله شما و نیایش جون هم همیشه زنده باشید . نیایش خوشگلو ببوس
مامان ثنا و ثمین
4 اسفند 90 1:45
عزیزم تولدت با تاخیر مبالکه.
ایشااله همیشه شاد باشی


ممنون از لطفت خاله جونم . ثنا جوون و ثمین گلی رو ببوس
مامان علي
4 اسفند 90 13:54
تولد تولد تولدت مبارك . ايشاءا... تولد 120سالگيت خاله جون. دست ماماني هم درد نكنه . عكساتم خيلي قشنگ بود.


مرسی خاله ایشالله 120 سالگی علی رو جشن بگیری


مرسی عزیزم انشالله 120 سالگی علی جوون رو جشن بگیری
نازنين
4 اسفند 90 21:08
تولدت مباركه ايشالا عزيزم.ببخش دير بهت سر زدم يه مدت كار داشتم نبودم.دفعه قبل هم كه اومدم هنوز اپ نشده بوديد.


مرسی خاله جوونم . دخمل گلت چطوره ؟ حسابی النای عزیز رو ببوس
مامانی درسا
11 اسفند 90 10:24
وای سارگلی عزیزم . اوندفعه این عکس خوشملا واسم باز نشد .خاله چقده شما ملوسی ماشاالله . مامانی من بودم تا حالا خورده بودمش ها . عزیزمو ببوس


مرسی خاله جونم . چشماتون ناز میبینه . دوستت دارم خاله
عمه ی لارا
11 اسفند 90 10:48
سلام مامان خوب و مهربون کوچولوی نازت خوبه؟
شما به من و لارا لطف دارید من این مطالب رو به برای شما عزیزان و کوچولوهای دلبندتون جمع آوری می کنم تا استفاده کنید خیلی خوشحالم که این طور بوده.
موفق باشید
صورت سارینا کوچولو رو ببوسید


سلام عمه جونم . ممنون از لطفت . مطالب جدید سایت رو هم دیدم هم خوندم . ولی متاسفانه جایی واسه نظر دادن نبود . خوشحال میشم به ما هم سر میزنی عمه مهربون . دوستتون داریم . بوس واسه شما و لارای عزیزم
فاطمه
6 فروردین 91 22:03
تولد 1سالگی سارینا مبارک من خییییییییییییییییییییییییییلی دوسسستش دارم


قربونت برم عزیزم سانی هم خیلی دوستت داره