ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

اولین مسافرت سانی کوچولو

1390/12/25 8:29
نویسنده : ماماني
2,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های خوب . چند مدت پیش گفتم که بابای سانی به خاطر پروژه جدید کاری  که مربوط به پتروشیمی بندر عباس میشه رفته بندر عباس و من و سانی نفسی خونه تنها هستیم . چند مدت پیش با بابایی تصمیم گرفتیم که چون امروز هم آخرین روز کاریه بابایی میشه من و سانی هم جمعه بریم بندر عباس یه چند روزی با بابایی همه جا رو بگردیم . البته من و بابایی تا حالا چندین بار واسه تفریح رفتیم بندر عباس ولی این اولین مسافرت سانی خوشگل منه . آخه از وقتی بدنیا اومده من از ترس اینکه فسقلیم اذیت نشه هیچ حا نبردمش الان هم یه خورده ترس دارم دعا کنید آب و هوا روی دخملیم اثر نذاره و اذیتش نکنه . خاله های مهربون ما فردا 26 اسفند ماه 1390 ساعت 8 شب پرواز داریم به سمت بندر عباس . . ایام تعطیلات شاید نتونم زیاد بهتون سر بزنم . از الان میگم که دل من و سانی کوچولو واسه همتون ، دخترا و پسرای گلتون تنگ میشه . پیشاپیش سال نو رو به همتون تبریک میگم انشالله که سال خوبی رو شروع کنید .

خوب حالا چند تا عکس جدید از سانی میذارم و از شیطونیاش میگم .

چند روز پیش خونه مامان جوون بودیم سانی داشت غذا میخورد ( سانی عادت داره موقع غذا خوردن راه میره منم باید پشت سرش برم و بهش غذا بدم ) یه دفعه دیدم سانی نیستش بعد از توی آشپزخونه صدا شنیدم رفتم دیدم بله این فسقلی خانوم ما رفته سر سبد پیازی و داره با پوست پیازها بازی میکنه اینم عکس شیطونک من :

و طبق معمول من گفتم مامانی داری چیکار میکنی و اونم برگشت واسه اینکه نشون بده کارش هیچ اشکالی نداره واسم لوس شد ( لوس شدن سانی اینطوریه که دهنشو مثل عکس زیر باز میکنه . وای دور دهنشو ببینید غذا چسبیده نیشخند الهی فدات شم گل نازممممم قلبماچ )

بقیه شیطنتها در ادامه مطلب . . .

من نمیدونم این دخملیه گل من چه علاقه ای به کابینت آشپزخونه داره . مامانم توی یکی از کابینتهاش روغن و مواد شوینده و این جور چیزا رو گذاشته سانی به این کابینت علاقه شدید داره . تو رو خدا عکس این فسقلی رو ببینید زبان

اینم یه عکس خوشگل از خواب سارینا با عروسکی که خودش به اسم نی نی میشناستش . هر عروسکشو با یه اسم میشناسه و وقتی که میگیم برو بعنوان مثال نی نی رو بیار میره میاره . یه عروسک دیگه داره که دختر سانی هست یکی دیگش نی نی هست در ابعاد کوچیکتر یکی رو با اسم ماتاتا میشناسه یه پروانه داره که با همین اسم میشناستش و خودش بهش میگه پر پر . بعد سر فرصت عکساشونو میذارم چشمک ) چون من باید صبح زود که میام سر کار سانی رو هم ببرم خونه مامانم سانی نفسی هم سحر خیز شده ولی چند روز پیش اینقدر خسته بود که از اتاق که اومد بیرون حین بازی کردن با عروسکش روی زمین خوابش برد ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا
25 اسفند 90 8:43
عزیزم چه شیطونو و دوست داشتنیه این دختر


سلام خاله جوون . نظر لطفتونه عزیزم
نازنین
25 اسفند 90 23:04
به سلامتی.سفر خوبی داشته باشید ایشالله که حسابی خوش بگذره.


مرسی عزیزم
مامان نیایش
26 اسفند 90 10:25
سلام عزیزم ان شا الله سفر خوبی پیش رو داشته باشید به سلامتی برید و برگردید سانی کوچولوی ورووجک مامان رو اذیت نکنی خاله مراقب خودتون باشید


مرسی خاله جوون . نیایش کوچولوی ما رو خیلی ببوس
مامان نیایش
26 اسفند 90 10:25
چه قدر ناز خوابیدی الهی سالم باشی همیشه


ممنونم خاله عزیزم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
27 اسفند 90 8:15
آخه چرا اینقده بلایی نکن ... نکن دخمله... دوست داشتنی نکن... ای بابا... دوستت دالیم شیرین....
روز های خوشی براتون آرزو مندیم


سلام خاله جوونم . ممنونم شیر کوچولوی ما چطوره ؟ حسابی ببوسش
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
27 اسفند 90 8:17
دوستت دالیم سانی جوجوکه....خوش باشید


قلبونت خاله گلی
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 13:35
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .




ممنون خاله جونم . سال نو شما هم مبارک عزیزم
مامان حنا
28 اسفند 90 14:23
با آرزوی
۱۲ ماه شادی،
۵۲ هفته پیروزی،
۳۶۵ روز سلامتی،
۸۷۶۰ ساعت عشق،
۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت،
۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی.

سال نو پیشاپیش مبارک
از طرف من دخملی گلت رو هم ببوس وایشالله سال خوبو خوشی رو در کنار خانواده خوبو مهربونت در پیش رو داشته باشی


سلام خاله جوونم . خیلی ممنونم خاله مهربون . منم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم. حنا گلی رو خیلی خیلی ببوس
خاله ستاره از مجله قاصدك
28 اسفند 90 21:27
سال نو و بهاري نو را، فرصتي نو براي تازه شدن و بازنگريستن بر چگونه زيستن ميبينم!
براي وجود نازنينت در اين فرصت نو شوري نو براي ساختن و بهتر زيستن آرزو ميكنم.
اميدوارم هميشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بين باقي بماني


سلام خاله ستاره عزیزم خیلی خوشحالم کردی . شاد باشی خاله جونم
آتـــریـســـا جـون
8 فروردین 91 13:00

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ





سلام خاله کین کین حتما سر میزنم عزیزم . ممنون خبر دادی
مامان علي
13 فروردین 91 1:42
یا مقلب، قلب ما در دست توست
یا محول، حال ما سر مست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
حال قلب ما شود همچو بهار
نوروزتان مبارك


سلام خاله جونم . ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم . سال نو مبارک خاله گلی انشالله سال خوبی داشته باشید
مامان علي
13 فروردین 91 1:49
مسافرت خوش بگذره عزيزم. شيطون بلا بخورمت با اون موهاي فرفري خوشگلت.


قربونت برم خاله مهربون . دوستت داریم خاله جوون
عمه ی لارا
14 فروردین 91 14:07
سلام مامانی مهربون
شما خیلی به من لطف داری که بعد تعطیلات زود بهم سرزدید.
امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه و خانم کوچولو ی ما سارینا حسابی شادو خوش باشه.



ممنونم عمه گلی عزیز
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
14 فروردین 91 14:42
سلام سالنو شما هم مبارک
امید وارم روز های خوشی را پیش رو داشته باشین
همیشه خوش باشین


قربونت برم خاله جونم
عمه ی لارا
19 فروردین 91 10:19
سلام مامان سارینا جونم
نمی دونید چقدر شما و کوچولوتون رو دوست دارم خدا می دونه به عشق شما این مطالبو می زارم فداتون بشم خوشحالم کردید


tفدای تو عمه گلی عزیز