ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

گل دختر مهربون ... سارگل شیرین زبون

1390/12/16 9:00
نویسنده : ماماني
1,347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربونم که من و سارینا خیلی خیلی همتونو دوست داریم ماچ قلب.  احساس میکنم بچه ها وقتی به سن یک سالگی میرسن یه رشد عقلانی عجیب دارن . من که این حسو دارم اخه هر روز شاهد کارای زیبایی از دخترم هستم که بیشتر از قبل به رشد عقلی دخترم پی میبرم . خدایا ازت ممنونم به خاطر این لطف بزرگی که به من داشتی واقعا بچه ها شیرینی زندگی هستند . انشالله هیچ پدر و مادری از این نعمت بزرگ محروم نباشند .

گل دختر ناز من این روزا سعی می کنه خیلی از کلمات رو بیان کنه . گاهی اوقات هم با تلاش یه کلمه رو بیان میکنه بعد یادش میره .

گلی نازم روز جمعه با هم رفتیم خونه مامن جوون ( مامان بابایی ) . عمو مسلم اومد دنبالمون اخه هنوز بابایی از سفر بندر عباس نیومده . اول یه سر رفتیم خونه عموی من که خیلی دلشون میخواست شما رو ببینن ( عموعلی که البته دایی بابایی هم میشن اخه من و بابایی دختر دایی پسر عمه هستیم ) . یه عالمه باهات بازی کردن  ( عمو علی خیلی سارینا رو دوست دارن هم خودشون و هم بچه ها و خانومشون  ) عمو بردنت توی حیاط کبوتراشونو نشونت دادن بعد هم از درختشون یه نارنج چیدیم تو خیلی دوست داشتی بخوری یه قاچ بهت دادیم اینقدر خوشمزه خوردی که دلم میخواست بخورمت گل من قلب

بعد رفتیم خونه مامان جوون . عمه فاطمه و عمه مریم ( عمه های دو قلوی سارینا ) مثل همیشه از دیدنت کلی خوشحال شدن . ولی تو اول باید بری بغل مامان جوون . بعد هم کلی شیطنت کردی . روز جمعه خیلی خوشگل می گفتی عمو . در ضمن صدات کردم سارینا یهو خیلی ناز گفتی بله من و عمه هات یه عالمه تعجب کردیم . خیلی خوشگل میگی بووه . به بخاری اشاره میکنی و میگی بووه . عمه سعیده یه نی نی ناز داره که یک ماه و نیم از تو کوچیکتره اسمش پرهام هست . مامانی گفت سارینا بگو پر پر بیا پیشم تو هم گفتی پر پر . خلاصه بگم مامانی روز جمعه ماشالله خیلی خوشمزه شده بودی . یا لباس خوشگل هم واست گرفته بودم کردم تنت ماشالله ماه شدی . خیلی دلشون میخواست که شب اونجا بمونیم ولی چون تو نمیتونی جایی بخوابی مجبور شدیم بیایم خونه . دایی محمود اومد دنبالمون و آوردمون خونه

روز شنبه هم مامانی مرخصی بود . خاله فاطمه و دخملی نازش ( ثنا جوون ) آمده بودن خونه مامان جوون ما هم رفتیم اونجا تو هم خیلی خوشحال بودی و بازی کردی . خاله فاطمه یه عروسک کوچولوی خوشگل واست خرید که تو خیلی دوستش داری اخه عروسکه یه شیشه پستونک توی دهانشه تو هم چون عاشق پستوئنک هستی مرتب شیشه عروسکو میخوری . نیشخند

راستی جدیدا دو تا کلمه رو پشت سر هم تکرار میکنی ( کیندا کیندا - محوبا ) نمیدونم منظورت چی هست ولی خاله محبوبه کلی ذوقت کرد گفت خاله نمیدونستم آفریقایی هم بلدی صحبت کنی خنده

وای مامانی امروز یادم رفته بود شیشه شیرتو بذارم توی کیفت . مامان جوون زنگ زد گفت فریبا مامان شیشه شیر دخترمو نذاشتی که . منم با عجله رفتم خونه واست آوردم . خدا رو شکر خونه ما و مامان جوون به هم نزدیکه و هر دوتاش هم نزدیکه اداره مامانی هست . دوستت دارم گل دختر مهربون من قلبقلب

** راستی خاله های خوب این شکلکها رو از سایت نی نی شکلک برداشتم . ادرسشو توی لینکهای پیوند میتونید ببینید . شکلکهای جالبی اونجا هست شما هم استفاده کنید **

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
15 اسفند 90 16:09
دخمل بلا .... دیگه بزرگ شدی... مرحبا..
خاله رنج چیه؟؟؟؟؟؟؟منظور نارنجه یا یه میوه که نی دونیم ؟
یه عالمه بوس برا جیگیلی خاله و.....


سلام خاله خوبم . خاله جون منظور نارنج بود ببخشید اشتباه نوشته شد . خیلی دوستت دارم مهربون . مرسی از این همه لطف و محبت . شیر کوچولوی منو خیلی ببوس
ني ني شكلك
15 اسفند 90 21:17
اختيار داريد خاله با حرفهايي كه شما از سارينا جون تعريف كرديد معلومه كه بچه ي باهوشيه خدا نگهدارش باشه الهي .


سلام آبجی پری عزیز . ممنون از لطفت عزیزم . خیلی خوشحالم کردی . خدا هم شما و هم داداشی گلتو حفظ کنه
مامان نیایش
15 اسفند 90 21:38
ما شا الله هزار ما شا الله


مرسی خاله جون . نیایش کوچولوی خوشگل ما رو خیلی خیلی ببوس
مامان حنا
16 اسفند 90 1:58
سلام عزیزم
ماشالله هزارماشالله دختر نازو دوست داشتنی دارید خدا برتون نگهش داره
ممنون از ایتکه از وبلاگ دخترم دیدن کردید
منم با افتخار لینکتون کردم
رمزو هم خصوصی براتون ارسال کردم
دخملی گلتون رو ببوسید



سلام خاله جوون . خیلی خوشحال شدم عزیزم . واقعا لطف کردید .حنانه ی عزیز رو خیلی خیلی ببوس
مامان نیایش
16 اسفند 90 10:31
سلام خانمی ممنون از اینکه همیشه به ما سر می زنی ممنون از لطفت راستی خانمی شما هم برای شنیدن صدا مشکل داری یا تونستی بشنوی؟


سلام خاله جوون . نه من مشکلی نداشتم صدای خوشگلشو شنیدم عزیزم . نیایش کوچولوی ما رو خیلی ببوس
عمه ی لارا
17 اسفند 90 12:35
سلام مامان سارینا کوچولو
مرسی به وب لاگ لارایی سر می زنی خوشحالم که مطالب مورد استفاده بوده.اگر دنبال مطلب خاصب=ی هستید حتما من رو در جریان بزارید تا داخل وب لاگ بزارم.
گل دختر نازو خوشگلتونو بنوسید خیلی نازه
راستی این وب لاگ دخترعموی لاراست زیاد وقت نمی کنم بهش برسم یه نگاه بهش بندازیدhttp://miamorvani.niniweblog.com


سلام عمه جوون . مرسی عزیزم خیلی لطف داری . اگه مطلب خاصی باشه حتما بهتون زحمت میدم . چشمای خوشگلت ناز میبینه عمه گلی . برادر زاده های عزیزتو میبوسم
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 15:22
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
عمه ی لارا
20 اسفند 90 11:59
مامانی مهربون و خوشگل دخملی سلام
لطف شما همیشه شامل حالمه از اینکه
نظرات مامانی مهربون می خونم خیلی خوشحال می شم.
مامانی دست گلت درد نکنه دختر خوشگلتو ببوس


خواهش میکنم عمه گلی . من از شما ممنونم بخاطر مطالب مفیدی که میذارید . دوستتون داریم عمه جوون . اینم یه بوس آبدار واسه لارای عزیزم
آتـــریـســـا جـون
22 اسفند 90 16:19

سـلآمــ خـالـهـ جـونــ مـرسـیــ از ایـنـکـهـ بـهـمـ سـر زدیــ خـوشـحـالـ شــدمـ بــازمــ بـیـــا


مــــیـســـی خـالـهـ جـونــ ایـنــ نـظـر لـطـفـتــهـ

بـاشـهـ مـنــ هـمـونــ مـوقـعـ کـهـ فـهـمـیـدمـ حـسـابـی دعـواشـون کــردمــ


چـشـمــ شـمـا هـمـ از طـرفــ مـنــ سـاریـنـا جـونــ رو مـحـکـمــ بـبـوســ مـنــ عـاشـقـ بـچـهـ


هـا هـسـتـــــــم




بچه ها هم تو رو دوست دارن خاله کین کین مهربون . آتریسای گل رو از طرف من ببوس
فاطمه
12 فروردین 91 2:03
میدونی خوشگل ترین دختر توی دنیا کیه؟؟؟؟
فکر کن..........................
بیشتر فکر کن.....................................
افرین.......................
درست گفتی.................................
سارینا


وای مرسی دختر عموووووو شرمنده میکنی