ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

شیطنتهای شیرین

1390/11/30 10:18
نویسنده : ماماني
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که بابایی به خاطر کار جدیدش رفته بندر عباس . من و سارینا هم حسابی دلمون واسه بابایی تنگ شده . این روزا تا ساعت 4 بعد از ظهر خونه مامان جوون هستیم بعد هم میریم خونه اخه سارینا عادت داره خونه خودمون خیلی راحت میخوابه . چند روز پیش یه لحظه ازت غافل شدم اومدم دیدم توی آشپزخونه هستی سرتو کردی توی ماشین لباسشویی ببین عکستو ( البته اینو هم بگم ماشین لباسشویی رو تا وقتی که نخوایم استفاده کنیم توی برق نمیزنیم ):

بعد صدات کردم گفتم سارینا مامانی چیکار میکنی . سرتو عین گربه آوردی بیرون خندیدی ببین عکستو :

خوب امروز میخوام در مورد کارهایی که سارینا تو این مدت که نبودم انجام داده بنویسم .

8 ماهت که تمام شد خیلی راحت 4 دست و پا حرکت کردی

9 ماهت که تمام شد دستتو میگرفتی به اطراف می ایستادی و حرکت میکردی

10 ماهت که تمام شد بدون کمک ایستادی و 10.5 چند قدم خودت راه رفتی

11 ماهت که تمام شد خیلی راحت بدون کمک راه رفتی

11.5 که بودی دیگه خودت بدون کمک از زمین بلند میشدی

الانم ماشالله به همه جا سر میزنی و اذیت میکنی

فدات بشم مامانی که خیلی زرنگییییییییی . دوستت دارم نفس مامان ( راستی تو خونه نفسدون صدات میزنم  قلب)

خوب خوشمزگیهای دخملمو در ادامه مطلب مینویسم

 

لیلی حوضک میکنی

کلاغ پر میکنی

کتاب میخونی

جدیدا نماز میخونی

وقتی که صلوات میفرستیم دستاتو بالا میبری یعنی داری دعا میکنی

نی نای نای که میکنیم واسمون میرقصی

دایی مهدی که واستت لالایی میخونه در هر حالتی باشی سرتو میذاری رو زمین میخوابی

جدیدا اسم دایی محمودو خیلی خوب صدا میزنی تازه دایی هم میگی

وقتی دلت واسه بابایی تنگ میشه تو خونه راه میری و مرتب اسم بابایی رو صدا میزنی ( البته به جای سعید میگی ااااییید )

وقتی میگیم با بابایی حرف بزن دستتو مثل گوشی تلفن میبری کنار گوشت حرف میزنی ( عاشق گوشی تلفنی چشمک )

هنوزم مثل بچگیهات موقع خواب با لب مامانی بازی میکنی تا بخوابی

وقتی میخوای بغلت کنیم دستاتو باز میکنی میگی گل گل

مامان جوون که بهت میگه بیا واست کتاب بخونم کتابتو میاری میدی به مامانی کنارش هم میشینی تا واست بخونه

مامان جوون که نماز میخونه سریع میری کتاب دعاشو تسبیح توی جانمازشو بر میداری بعد خودت هم نماز میخونی

و ....

یه عالمه کارای خوشگل انجام میدی که الان توی ذهن ندارم مامانی خلاصه خیلی شیرینی عسل من هوارتا دوستت دارمممممممم قلبماچ . خوب اینم عس از نماز و کتاب خوندنت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نیایش
30 بهمن 90 10:37
واااااااااااااااااااای این وروجک رو نگاه کن تو رو خدا مواظب باش شیطونک
ماشا الله به این خوشمزگی هات زنده باشی الهی


دوستت دارم خاله مهربون
مامان نیایش
30 بهمن 90 10:38
قربون اون نماز خوندنت نفسدون!


خدا نکنه خاله خوبم
مامان آرتین
2 اسفند 90 14:00
واای چقدر توانمند شدی خوشگلم

مامانی درسا
4 اسفند 90 9:37
ماشاالله هزار ماشاالله به این دخملی شیطون . وای این سن نی نی ها رو دوست دارم هیچ کاریشون قابل پیش بینی نیست . ممنون که بهمون سرزدید. دوستتون دارم . دختر گلمو ببوس


آره خاله جوون واقعا هیچ کارشون قابل پیش بینی نیست . ممنون سر زدی خیلی خوشحال شدم . درسا جوون رو ببوس
مامان علي
4 اسفند 90 13:52
فدات بشم . چادرش چه خوشگله . قبول باشه خاله جون. واسه ما هم دعا كن.


سلام خاله خوبم . دلم واست تنگ شده بود . مرسی که سر زدی . آقا علی ما چطوره ؟ علی کوچولو زو ببوس خاله
نازنين
4 اسفند 90 21:09
اخ اخ خاله پس استارت شيطنت كاري رو زدي.ماماني مواظب باش.


آره خاله حسابی رو دور شیطنت هستم . چیکا کنیم خاله دیگه مامانی باید مواظب باش من که اگه اذیت نکنم بهم نمی گن بچه
شهراد شیر کوچولو
5 اسفند 90 16:07
ای بلا.... آخه اونجا چه میکنی نمکی؟


میخوام بدونم چی اینجا قایم شده خاله ;(
شهراد شیر کوچولو
5 اسفند 90 16:08
ممنون خاله که نظر دادی
من تو ترک پوشک هستم


وای عزیزممممممممممممم . فدای تو آقا شهراد عزیز ماشالله خاله مرد شدی دیگه . آفرین پسر خوب من
عمه ی لارا
8 اسفند 90 15:49
سلام مامانی مهربون دختر خیلی ناز و بامزه ای دارید.امیدوارم همیشه با تن سالم کنار هم خوش باشیدو خندون.
ممنون از اینکه به وب لاگ لارا سر زدید من این مطلبارو برای شما عزیزانم میزارم خوشحالم که براتون مفید بوده.
موفق باشید دوست گلم من شما رو لینک کردم


مرسی عمه جوون . خیلی لطف کردی
ني ني شكلك
9 اسفند 90 8:37
سارينا جونم بوس لينكت كردم


مرسی آبجی گل . بوس بوس
ني ني شكلك
13 اسفند 90 19:13
مرسي سارينا جوني كه اينقدر مامانو شاد ميكني!
شهراد شیر کوچولو
13 اسفند 90 21:10
نفس دون چطوری؟؟؟؟؟
فاطمه
6 فروردین 91 21:58
عزیزم خیلی گله من خیلی دوست سارینا دارمخیلی توی این عکس خوشگل شده


سلام فاطمه گلی . ممنون عزیزم
فاطمه
7 فروردین 91 20:45
ای عشق من چه طوری؟


خوبه . توپه . تو چطوری دختری