ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

گالری عکس سارینا

1390/11/20 12:02
نویسنده : ماماني
5,284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربون و پسر خاله ها و دختر خاله های عزیزم

امروز مامانیم میخواد یه عالمه عکس خوشگل از من بذاره توی سایتم . عکسایی که توی این مدتی که مامانیم نتونسته بود بیاد اینجا از من گرفته . ببنید چقدر بزرگ شدم ماشالله خجالت خانومی شدم واسه خودم  ( ولی بین خودمون بمونه ها خیلی شیطونم نیشخند )

خاله جونم بقیه عکسامو میتونی در ادامه مطلب ببینی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رها
20 بهمن 90 10:16
ماشالله ماشالله چشم نخوری ایشالله
خاله قربونت بشم چقدر ناناز و بزرگ شدی معلومه که حسابی شیطونی از عکسات میشه همه چیز رو فهمید


مرسی خاله مهربون خودم . آره خاله خیلی شیطونم . اصلا بچه ها تا شیطونی نکنن که زندگی مامان باباشون شیرین نمیشه مگه نه خاله ؟
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
20 بهمن 90 19:35
هزارماشا.... سارینا جونی

خاله شما اهل ساری هستید؟

نمیشه یه گاز کوچولو ازت بگیرم
خدا به سارینا جون همیشه سلامتی بده





سلام خاله جونم . شهراد کوچولو خوبه ؟ مرسی خاله زهرا . آره خاله گاز کوچولو اشکال نداره من خیلی دوست دارم . ممنون خاله خدا به آقا شهراد عزیز هم همیشه سلامتی بده . دوستت دارم خاله مهربون . راستی خاله ما اهل شیرازیم
ameye lara
9 اسفند 90 18:18
i love you


مامانی درسا
15 اسفند 90 10:26
سارینا خاله اون سری این عکسا واسم باز نشد عین اسکمو های خیلی خیلی خوشکل افتادی عزیز دلم . اگر پیشم بودی اگر پیشم بودی ...... دیگه نبودی پون تا حالا خورده بودمت .


خاله جوونم خیلی دوستت دارم
فاطمه
6 فروردین 91 22:06
خیلی قشنگه عاشقشم


چشمات قشنگ میبینه گل گلی