ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

تولدت مبارک سارگل مامان

1390/11/17 11:00
نویسنده : ماماني
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . سلام تمام زندگی من

مامانی معذرت یه مدت اینقدر درگیر کارهای اداره بودم و اینقدر سرم شلوغ بود که نتونستم بیام از کارای خوشگلت بنویسم و به دوستای خوبت سر بزنم . ولی امروز هر کاری هم داشتم کنار گذاشتم تا بیا تولد دخترمو تبریک بگم بهش

عشق مامان تولدت مبارکککککککککککککککککک

امروز صبح زود قبل از اینکه بیام اداره بیدارت کردم تا منو بابایی تولدتو بهت تبریک بگیم اخه اولین سالروز تولد دخملیه نازمونه . سارگلی ناز ما روز یک شنبه 17 بهمن 1389 دنیا اومده و امروز دوشنبه 17 بهمن 1390 اولین سالروز تولدشه . خدایا به خاطر همه خوبیها و مهربونیات تو رو شکر میکنم . خدایا ممنون به خاطر هدیه خوبت

انشالله میخوایم روز جمعه که تولد حضرت محمد هم هست واست جشن تولد بگیریم امروز مامانی اداره بود واسه همین نمیشد ولی روز جمعه حسابی بهت خوش میگذره گل من

دوستای خوب ممنون از لطف همتون . واقعا خوشحال شدم . امروز بعد از مدتها اومدم و نظراتتونو دیدم واقعا اشک تو چشمام جمع شد . تو این مدت که نبودم دخترم حسابی بزرگ شده خانومی شده واسه خودش . یه عالمه کارای خوشگل میکنه که انشالله سر فرصت همشو مینویسم واستون . دوستتون دارم خاله های مهربون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازبالام عرشیا
17 بهمن 90 11:57
تولد تولد تولدتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککک


مرسی خاله جونم. عرشیا جونو ببوس
مامان رها
17 بهمن 90 16:15
سلام عزیز خاله تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی
می بوسسسسسسسسسسسسسسسسمت
خوشحال میشم بهم سر بزنی


سلام خاله خوبم . وای مرسییییییی من عاشق فوت کردن شمع هستم خاله . دوستت دارم خاله جون . حتما میام پیشتون
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 بهمن 90 23:09
سلام به دخملی خوجگل
تولدت مبارک عزیزم:
خیلی بانمکی مثه شهراد من پستونک میخوری خاله فدات شه


سلام خاله جونم. چشمات خوجگل میبینه خاله . آره خاله پستونک خیلی مزه میده . شهراد عزیز رو از طرف من ببوس خاله:-*
ameye lara
10 اسفند 90 11:00
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█


مرسی عمه جون . خیلی خوشگله