ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

گالری عکس

1391/4/25 9:09
نویسنده : ماماني
2,265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخملی تاج سری . امروز اومدم چند تا عکس جدید بذارم . اینو هم بگم که تازگیا خیلی خوش عکس شدیا . تا بهت میگم میخوام ازت عکس بگیرم میای و دیگه اذیتم نمیکنی . بهت میگم بخند الکی واسم میخندی . میگم لوس شو لوس میشی میگم دختر مودب باش دست به بغل میشی خلاصه به شیوه های مختلف اجازه میدی ازت عکس بگیرم . عکی درس خندنت به شیوه خاله محبوبه رو هم برات اوردم . راستی یه چند تا حیوون رو دیوار خونت نقاشی شده که تو خوب اونا رو میشناسی و وقتی بهت میگم نشونم بده زود بهشون اشاره میکنه . به فیل میگی پیل به طوطی گاهی اوقات میگی طوطی  گاهی اوقات یادت میره میگی دبوتر ( کبوتر ) به میمون هم میگی میمو . راستی جدیدا به گربه هم خیلی خوشگل میگی گوبه ( قبلا میگفتی میو ) . گل دخملی این روزا خیلی راحت میشینه تو بغلم تا موهاشو خوگل کنم . واست شعر میخونم تو هم میذاری موهاتو ببندم ( خیلی دوستت دارم عزیز دلممممم قلبماچ ) جدیدا شعر جوجه جوجه طلایی رو واست میخونم تو هم خیلی دوست داری . میگم جوجه جوجه ( تو میگی طلایی ) میگم نوکش زود و ( تو میگی انایی ) بعد هم نگام میکنی تا بقیه شعر رو واست بخونم . الهی بمیرم برات گل دخملی اخه نمیدونم مورچه گازت گرفته یا پشه کوره پاهاتو خورده . هر چی بوده پای راستتو بد جوری دندون دندون کرده . تو هم مرتب پاتو میدادی میگفتی پا پا ( یعنی واست بخارونمش ) دیروز رفتم داروخانه واست پماد دافع نیش حشرات گرفتم دیشب که واست زدم دیگه خارش نداشت و راحت بودی . خیلی دوستت دارم ناز دخمل شیرین زبونم .

اینم از عکسهای گل دخملی :

سارینا کجایی ؟؟؟؟؟( موش کوچولوی خوشمزه )

بزن بریم ادامه مطلب ....

سارینا و خانه سارگلی

وقتی سارینا لوس میشود نیشخند

دلربای منی تووووووووووووووو با این خنده های شیرینت دخملی 3 دندون من قلبماچ

بابا مودببببببببببببببب

وای اینو دیگه نمیتونم تحمل کنم اخه هم مودب هم سر به زیرررررررررر بغل

تفکراتت منو کشتهههههههههه

قربون دخملی درس خونم ( درس خوندن به شیوه خاله محبوبه نیشخندزبان )

اخ بمیرم کنکور خواب رو از دخترم گرفته نیشخندخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ستاره زمینی
25 تیر 91 10:21
azizam 1000bossssssssssss.doset darim arosak khaleh. h





ممنونم خاله جوون . ریحانه گلی رو ببوس
مامانی درسا
25 تیر 91 14:27
ای فدات خاله جه خوشگل شدی تو این عکسا ..... مخصوصا" اون دومیه خیلی خوشگله ...... قربون این دخملی پشت کنکوری برم من


سلام خاله جوونم . ممنون عزیزم . دوستتون داریم . درسا گلی رو خیلی ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
25 تیر 91 16:26
قربون محبتت خانومی


خواهش میکنم خاله جوون
سمانه مامان پارسا جون
25 تیر 91 16:28
قربونت برم سارینا جیگر که این شکلی لوس میشی
روی ماهتو میبوسم گلم
عکسها خیلی با نمک بود


خیلی لطف داری خاله سمانه . پارسای عزیز رو خیلی ببوسید
مامان آرتین
26 تیر 91 9:39
وااااااااااااای جیگرتو بخورم من با این زستهای ناز
خیلی خیلی عکسهات ناز شده مخصوصا درس خوندنت


سلام خاله جوون مهربونم . خیلی لطف داری . دوستتون داریم . آرتین چشم خوشگل منو خیلی ببوسید
مامان نيروانا
26 تیر 91 14:57
جونم خيلي قشنگ بود. كيف كردم ساريناي گل. ماشالا به اون روي ماهت خاله. خدا حفظت كنه.
ماماني عزيز، پي نوشت پست " وقتي كوچولو بودم..." رو بخون عزيزم. تقديم به تو مهربونه و همه ي دوستاي خوبم كه باهام همدردي و همفكري كردن


سلام عزیزم . ممنونم از حضور گرمت . چشم حتما میخونم . دست گلت درد نکنه
مامان عرشیا
27 تیر 91 10:10
سلام بله
خوشگلا خوش عکس هم هستن باید خوش عکس باشه با این ژستها


سلام خاله جوونم . ممنونم . روی ماه عرشیا جونو ببوس
پدربزرگ
29 تیر 91 21:15
نازگل دخملی خوش عکسه چشم حسود بترکه ،چه ژستی گرفته نوه خوش تیپ من با چشمان روشن ونگاه فروزنده ولبحند همیشگی روی لبانش ، دنیای زیبایی که در نگاه تو عبور می کند ثانیه هاش پر قشنگیه ..به مامانی بگو من کی ناراحت شدم گلایه کردی ، قربونت برم من دوستتون دارم .شما زندگی هستید حتما نمی خوایید دست رد به زندگی بزنم ؟ پس گلایه نکنی ، تازه باید بگم برام سارینا جون اسپند دوذ کنید ..من متشکرم از محبتی که ارزونی این حقیر دارید .سپاسگزارم ..خیلی .
من اگر پيامبر بودم، رسالتم شادمانى بود، بشارتم آزادى و معجزه ام خنداندن كودكان.
نه از جهنمى مى ترساندم و نه به بهشتى وعده ميدادم...تنهامى آموختم انديشيدن را و
انسان بودن را...
( چارلی چاپلین )


سلام بابایی عزیزم . خوبی ؟ خوشی ؟ رو به راهی ؟ انشالله که هم خوب باشی هم خوش هم رو به راه . ارغوانی عزیز چطوره ؟ از طرف من خیلی ببوسیدش . بابایی من گلایه نکردمااااااااااا فقط احساس کردم از دستم ناراحت شدید به خاطر سوالی که کردم همین . ممنون از این همه محبت و لطف قبلا گفتم باز هم میگم واقعا نمیدونم چطوری قدردان باشم . دوستتون دارم واستون آرزوی سلامتی و عمر طولانی دارم
بابای دوقلوها
29 تیر 91 21:42
قند عسلی بخدا
عکساشم مثل خودش خوکشلههههههههههههه


سلام عمو جان . ممنون از لطفتون . گل دخملیها رو خیلی ببوسید
مامان نیایش
31 تیر 91 11:48
قربون دخمل شیرین زبون خوش عکس خیلی قشنگ بود عزیزم نیایش عکس هات رو دیده میگه نی نی تو خونه ی من چه کار میکنهچه جوری درس میخونه وروجک


سلام خاله جوون . ممنون از لطف همیشگیت . خوشحالمون میکنی . صورت ماه دخملیمو ببوس
مامان آرتین
31 تیر 91 12:14
دوست عزیزم همیشه من رو شرمنده لطف و محبت و مهربونی خودتون میکنین. واقعا با اومدنتون و همچنین با سرزدن خودم به سارینای مو خوشگل شاد میشم. از خدا بخاطر داشتن دوستهای مثل شما سپاسگذارم. دوستهایی که شاید هیچوقت نبینمشون ولی لطف و مهربونیشون از حضورشون برام پررنگ تره. دوستون دارم و امید دارم روزی دیدار هم میسر شه. بوووووووووووووس


سلام خاله گلی . ممنون از لطفت . ما کاری نمیکنیم که سر زدن به دوستان ما رو خوشحال میکنه مخصوصا دیدن روی ماه پسری چشم خوشگل خودم . روی ماهشو ببوس انشالله که دیدار هم میسر میشه و خوشحالی ما رو از دیدن روی ماهتون چند برابر میکنه
شهراد شیر کوچولو
31 تیر 91 12:40
موش کوچویوووووووووو
کداییی؟
خدا حفضش کنه سالی جونو
ممنون از حضورتون
دلم تنگیده بود واسه شما ودخملی
بوسسسس واسه جوجو طلایی خودم


به به خاله زهرای گل . چشوری خاله جوون . غیبتتون این دفعه دیگه حسابی کبرا شده بوادا . دلمون تنگیده بود . شیر کوچولوی خوشمزه رو خیلی خیلی ببوسید
مامان یاسین
31 تیر 91 13:33
سلام به سارینا جونم. قربونت برم چقدر خوشگل لوس میشی عزیزم. من عاشق اون درس خوندنتم ملوسک. فدات شم. تو بزرگ شی چی میشی گلکم.


سلام خاله جوون . ممنون که به ما سر زدید خیلی خوشحال شدیم . یاسین کوچولوی عزیز رو خیلی ببوسید
مامانی درسا
2 مرداد 91 1:16
من فدات عزیزم قلبون موهای فرفریت برم من


خدا نکنه خاله مهربون . دوستتون داریم . درسا گلی رو خیلی ببوسید
فاطمه
2 مرداد 91 18:33
ووووووووووووووووووووااااااااااااااااااایییییییییییییی
قربون اون درس خوندنش و لوس شدنش ناز ترین دختر توی دنیاست ;
راستی خوشگل ترین مو فرفری دنیاست


بوس واسه فاطی عزیزممممممممممممممممم
تک ستاره
8 مرداد 91 13:46
وای ماشالله خیلی نازه


ممنونم . خیلی لطف دارید