ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

وای وای وای وای .....

1391/4/8 8:30
نویسنده : ماماني
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست این دخملی بلاااااااا . دیروز از سر کار رفتم خونه دیدم به به امروز گل دخملی یه دسته گل جدید به آب داده تعجب وقتی شنیدم مردم از خنده خنده قهقهه بنده خدا مامان جوون چی میکشه از دست تو . با اینکه خیلی ناراحت شدم ولی نتونستم جلو خودمو بگیرم و یه عالمه خندیدنم زبان ماجرا از این قراره که مامان جوون بنده خدا دیروز میخواستن لباس بشورن . شما هم که اوستای ماشین لباسشویی هستیو همه دکمه هاشو دست کاری میکنی و حتی به راحتی درشو باز و بسته میکنی تعجب در واقع اینو بگم جدیدا ماشین لباسشویی واست شده عین کمد هر چی دستت باشه میری در ماشین لباسشویی رو باز میکنی میریزی توش نیشخند خوب داشتم میگفتم . مامان جوون از همه جا بی خبر میان لباسها رو میریزن تو ماشین در همین فاصله شما هم میری گوشی موبایل مامان جوون رو از روی کابینت بر میداری ( جدیدا دستت به وسایل روی کابینت هم میرسه الهی قربونت برم که قدت بلند شده عزیز دلممممممممممممم قلبماچ ) میندازی توی ماشین تعجب بعد مامان جوون هم در ماشین رو میبندن و این گوشی بیچاره 36 دقیقه شسته میشه تعجبقهقهه مامانی گفتن میدیدم یه صداهای تلق تولوقی از توی ماشین میاد ولی نمیدونستم مال چیه زبان بعد از پایان شست لباسها میبینن که بلههههههههههههه گوشی موبایلشون توی ماشین لباسشوییه قهقهه ولی خودمونیما گوشیه حسابی تمیز شده بود زبان اخه دختر من چی بگم به شما متفکر اینو هم بگم بعد هم بابایی اومدن و یه عالمه هم بابایی خندیدن خنده البته ناگفته نماند مامان جوون و دایی مهدی و خاله محبوبه هم قبلش یه عالمه خندیده بودن خنده خلاصه اینم از اولین خرابکاری اساسی شما

گل دخملی یه کار شیرین که جدیدا انجام میدی اینه که تلفنی با بقیه صحبت میکنی . خیلی خوشگل و با ناز عشوه میگی الو الام . دو شب پیش بابایی زنگ زد خونه مامان جوون ( مامان بابایی ) گوشی رو داد به شما . عمه مریم گوشی رو برداشتن و شما اول گفتی الووووو الوووووو بعد به محض شنیدن صدایی عمه مریم گفتی عمههههه بعد با یه مکس گفتی مریممممممممم . الهی دورت بگردم دخملی خوشمزه من که از پشت تلفن هم صدا رو تشخیص میدی . بعد عمه مریم هر چی ازت میپرسید جواب میدادی . ما هم این طرف در حال خندیدن و ذوق کردن بودیم . خیلی دوستت داریم عزیز دلممممم . عمه مریم و عمه فاطمه جمعه همین هفته کنکور دارن ( موفق باشن ) به عمه مریم گفتم سارینا داره قبل از کنکور این طوری بهتون روحیه میده نیشخند

امروز صبح هم که خانوم خوشگل مامان ساعت 6 از خواب بیدار شدی و نذاشتی مامانی به کاراش برسه . واسه خوردن شیر هم مجبور شدم اون موقع صبح تی وی روشن کنم آهنگ با نظافت رو که دایی مهدی از شبکه هد هد واست دخیره کرده ( اخه عاشق این اهنگی ) رو بذارم تا شما شیر بخوری . بعد هم بردم خوابوندمت پیش بابایی تا شما رضایت بدی مامانی آماده بشه بره اداره . فدای وجود نازنینت ماچبغل

خوب بعد میام فرهنگ لغاتت رو کامل میکنم . دوستت دارم گل دخملی ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نیایش
8 تیر 91 11:30
وای خدا فکر کن گوشی موبایل تو ماشین لباس شویی این از اون کارا بوداااااااااا
دخملی حسابی وروجک شدی قربون شیرین زبونی هات و شیرین کاری هات فقط سعی کن شیرین کاری اساسی نشه دیگه عمه جونات هم موفق باشن ان شاا لله و مامانی گلت هم ممنون پیش ما اومدی


سلام خاله زهره عزیزم . ممنونم خیلی خوشحالمون میکنی . دوستتون داریم اساسی نیایش عزیزم رو خیلی ببوسید
فاطمه
9 تیر 91 1:50
به احتمال زیاد سارینا گلی می خواسته کمکی بکنه :
عزیزمی خیلی از طرف من ببوسش


سلامه فاطمه جوون . چه عجبببب !!!!! دوستت داریم گل دختر
مامان آرتین
9 تیر 91 11:25
وااااااااااای سارینا جون حسابی شیطون شدی ها عزیزم.
قربونت برم قیافتو خیلی دوست دارم
منم دوتا داداش دوقلو دارم که کنکور دارن امروز و الان سر جلسه هستن
مامانی آرتین غذاخوردنش خیلی خیلی بهتر شده و الان راضیم. از اینکه اینهمه به ما سرزدین و دلگرممون کردین ممنونم.
دوست دارم سارینا گلی


سلام خاله مهربون . خوشحال میشم پیامتونو میبینم. ممنون از این همه لطف . انشالله داداشای گلت موفق باشن . خدا رو شکر که آرتین کوچولوی عزیز ما هم غذا خوردنش خوب شده انشالله روز به روز بیشتر بخوره پسری خوشگل ما . از طرف من خیلی ببوسیدش . دوستتون داریم
مامان نیایش
9 تیر 91 12:17
سلام عزیزم ممنون از محبتت اگه دوست داشتی به نیایشی رای بده http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php
فدات


سلام خاله جوون زهره . حتما عزیزم
ستاره زمینی
10 تیر 91 15:03
سلام عزیز خاله دستت درد نکنه که کمک میکنیگل خاله دوست دارم.


سلام خاله جوونم . ما هم دوستتون داریم . خوشحالمون کردید . ریحانه گلی ما رو خیلی ببوسید
مامان نیایش
12 تیر 91 14:57
سلام عزیزم ممنون به ما سر میزنی و با نظرات خوشگلت برامون یادگاری زیبا میذاری دوستتون داریم


سلام خاله زهره جان . خوشحال میشم شیرین زبونیا و شیرین کاریهای گل دخملی رو میخونم . دوستتون داریم . نیایش عزیزم رو خیلی ببوسید
مامان نیایش
12 تیر 91 20:22
سلام عزیزم نیایش تو مسابقه نی نی شکلک شرکت کرده اگه تونستی بهش رای بده خوشحال میشیم
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php


خاله جوون رای داده بودم
ستاره زمینی
13 تیر 91 23:23



ممنونم خاله جوونم ریحانه گلی رو خیلی ببوسید
فاطمه
15 تیر 91 0:12
خیلی خیلی دوستت دارم سارینا جون

از راه دور می بوسمت



فاطمه گلی چرا از راه دور خوب بیا نزدیک . دلمون واست تنگ شده کم پیدا شدیا
نی نی کارت
17 تیر 91 11:17
سلام دوست عزیز ......
به دلیل بروز مشکلی در نظر دهی وبلاگ من نتوانستم به شما سر بزنم...و الآن خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت با موضوعاتی جدید و تازه به روز شده است.. نظرات شما برای من خالی از لطف نخواهد بود.....
متشکرم
.....مدیر سایت نی نی کارت.....


ممنون
یاسین
17 تیر 91 13:56
سلام سارینا جون من مامان یاسین هستم. تو چه دختر ناز و خوشگلی هستی عزیزم. با اجازه تو رو لینک می کنم به من سر بزن خوشحال می شم


سلام خاله جوون . خیلی خوشحال شدم . حتما سر میزنم
الهام مامان لنا
20 تیر 91 16:17
سلام عسل خاله فدات شم که اینقدر با نمکی


ممنون خاله جوون
پدربزرگ ارغوونی
21 تیر 91 21:36
سلام ، سلام ودرود بر دخترای گلم سارینا ومامان ماه ومهربانش که تجلی خوبیها دراونهفته است ، مادری نمونه که در پس وپیش خلقیات سارینای خوبمان تماشاگر رازهای اوست ، خوبه که سارینا بلده برقصه ، این رقص اگه بدونی چقدر خوبه برای بچه بهتر است همراه با موسیقی دلنششین وروح افزا باشد تا او در وجد موسیقیایی آهنگ زلالش چون نور به سماع در بیاید ..خوشحالم که دخترای نازی دارم ..برای سلامتیتون دعا می کنم با بهترین آرزوها برای مهگلهای دلنشینم .


خیلی خیلی ممنونم بابابزرگ عزیزم .نمیدونم در جواب این همه لطف و خوبی چی باید بگم واقعا جایی که میگن زبان قاصر از بیانه همینجاست . خوشحالم که پدر خوبی مثل شما دارم . انشالله که همیشه زنده باشید . خدا ارغوان عزیز رو واستون نگه داره
پدربزرگ
25 تیر 91 0:29
سلام دخترم شبتون بخیر وشاد زی ، می دونی اینقدر در نوشتن های تون وجد وانرژی می بینم که هرازگاهی قدم رنجه می فرمایید وبه این بی بضاعت پدر سر می زنید خوشحال میشم وکلمات مرا بدنبال خود می کشند ، کشان کشان دامن کشان تا سر از اینجا دربیارم وبا شتاب زدگی بیام بگم سلام دخترم نوه گلم خوبه ، آقاتون خوبه ريا، خوب وچاق سلامتین ..من شادیم را به اندازه دنیاتقسیم می کنم قطعه بزرگش را به مامان سارینا وسارینا جان می دم تا باهاش ساز خوشبختی بزنند ..شاد باشی ماه گونه های آفرینش ..دل آوازی دارم به برکت وجودتان سخاوتمندانه صدقه راهتون می کنم تا خنده روی لبانتان باشد وغم نداشته باشید


ممنونم بابایی عزیزم . خیلی خیلی خوشحالم میکنید . این همه لطف رو چطوری میتونم قدر دان باشم ؟ منو شرمنده میکنید بابایی مهربونم . خیلی دوستتون داریم . انشالله همیشه سالم و سلامت باشید . همیشه به ما سر بزنید آخه حرفاتون خیلی انرژی بخشه . روی ماه ارغوونی رو از طرف من ببوسید . شاد باشید و شاد زندگی کنید
دخملی
6 مرداد 91 3:53
وااااااااااااااااااااااااااااااای از بس خندیدم..........


اینطوریاست دیگه خاله D