ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

تولد مامانی

1391/3/13 9:41
نویسنده : ماماني
2,149 بازدید
اشتراک گذاری

با اجازه گل دخملی این پست رو تخصیص میدم به خودم ( مامانی چشمک ) . روز پنج شنبه 11 خرداد روز تولد مامانی بود (مامانی 30 ساله شد هورااااااااااااااااااا مژه ). معمولا هر سال یه جشن کوچولو میگرفتیم ولی امسال بابایی بندر عباس بود و اصلا حال نمیداد بخوایم جشن بگیریم ( البته بنده خدا بابایی اومدنااااا ولی دیگه دیر رسیدند اخه روز پنج شنبه ساعت 12 شب بابایی رسیدن خونه ) پارسال هم بابایی این روز رو بندر عباس بودن و ما خونه مامان جوون بودیم ولی دایی محمود واسم سنگ تموم گذاشتن و زحمت کیک و بقیه چیزا رو خودشون کشیدند ( دستشون درد نکنه اینم واسه داداشی گلم ماچ ) البته بابایی روز جمعه تلافی کردن شب هم ما رو به همین مناسبت بردن رستوران . اول قرار بود بریم شاندیز ( شاندیز بالای کوهه و هوای خیلی خوبی داره من و شوهری زیاد اونجا رفتیم ولی تا حالا با گل دخملی نرفته بودیم ) ولی توی راه نظرمون عوض شد و رفتیم هفت خوان  ، هفت خوان هم رستوران جدید و خوشگلیه . دست بابایی درد نکنه خیلی بهمون خوش گذشت و شب خوبی بود .از وقتی بابایی از بندر عباس اومدن خوش به حال من شده ها  آخه گلی خانوم یه لحظه هم از باباییش جدا نمیشه زباننیشخند

جالب اینجاست که من و بابایی هر دو متولد خردادیم ( بابایی هم متولد 16 خرداد هستند ) در ضمن مراسم عقدمون هم توی خرداد بوده ( 31 خرداد ) . 

پیشاپیش روز مرد رو هم به شوهری و پدر عزیزم تبریک میگم . خیلی دوستتون دارم  و آرزویم  سلامتی و عمر طولانی شماست .

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

اینم چند تا عکس خوشگل که دیشب از دخمل خوشگل خودم گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمه ی لارا
13 خرداد 91 10:09
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

عالییییییییییییییییی بود گلم



مرسی عمه جوون
مامانی درسا
14 خرداد 91 1:39
تولدت مبارک گلم انشاالله همیشه شاد و خوش باشین ..... تولد بابایی و همچنین سالگرد عقدتون هم مبارک ...... عکسا معرکه س .... فسقلی خوش تیپه


دوستت دارم خاله عزیزم
آتـــریــســا جــون
14 خرداد 91 4:18
آپـــــــــــــــــــــــــــــم




مامان نيروانا
16 خرداد 91 11:30
تولدت مبارك دوست عزيزم.
چه جالب كه سي ماهگي نيروانا با سي سالگي شما يه روز شده. خيلي هيجان انگيزه O و اين به نظرم نشونه ايه كه بيشتر ما رو بهم پيوند ميده. براي تولدت بهترين آرزوها رو دارم و براي ساريناي عزيزم هم هزاران بوسه
پاينده باشيد:


سلام عزیزم . خیلی خیلی خوشحال شدم . حتما همینطوره که شما میگید خوشحالم بیشتر با دوستان خوبی مثل شما باشم . نیروانای عزیزم رو خیلی خیلی ببوسید
مامان نیایش
16 خرداد 91 12:45
عزیزم تولدت مبارک خانمی ببخش با تاخیر اومدم عیدتون هم مبارک و سایه شما پدر و مادر گل رو سر دختر نازت همیشه


سلام خاله جوون . خوشحالم کردی عزیزم . نیایش گلی عزیز رو خیلی ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
16 خرداد 91 18:08
سلام خانومی با تاخیر تولدت مبارک عزیزم
ایشاا... همیشه خوب و خوش کنار سارینا جون گلم و همسر خوبت زندگی کنید


سلام خاله سمانه عزیز . ممنون از حضورت خوشحال شدم . پارسایی ما رو خیلی ببوس
پدربزرگ ارغوان
16 خرداد 91 20:51
کوه و دشت و صحرا، رود و ساحل و دریا ، سینه به سینه کودکانگی ات را زمزمه می کنند سارینا جان .خیلی خیلی متشکرم به ارغوان من سر زذیذ متشکرم باز ..به آفرین وبه شاد باشید


سلام بابا بزرگ عزیز. خدا ارغوان جوون رو واستون نگه داره . خیلی خوشحال شدم . با افتخار لینکتون میکنم
مامان آرتین
17 خرداد 91 13:12
مامانی مبارکه
عجب گل سر خوشگلی داری سارینا جون


مرسی خاله جوون
مامانی درسا
19 خرداد 91 2:23
مامانی غیبت داری اساسی ها ..... حساب دقیقه شم دارم ...... اشکالی نداره من میام روی ماه موفرفری خوشگلمو میبینم و میرم


معذرت خاله جوون گاهی اوقات کار اجازه نمیده . دوستتون داریم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
19 خرداد 91 12:25
مبالک مبالک مبالک
آرزو می کنم همیشه باهم باشید وشاد
سالی تازه از خواب بیدال شدی می بینم مثه شهی صولتت پف پفی وقتی از خواب پا میشی هاااااااااااا بانمک دوستت دالم


سلام خاله زهرا . خوشحالم میبینمت . ممنون از لطفت . دوستتون داریم
مامان سونیا
20 خرداد 91 12:37
تولد مبارک تولد مبارک انشاالله 120 ساله بشی


مرسی خاله جونم
مامان علي
20 خرداد 91 13:38
تولد تولد تولدت مبارك. تولد بابايي و سالگرد عقدتون هم مبارك . هزار تابوس هم واسه خوشمل خانوم


سلام خاله جوون . ممنون از لطفت . خوشحالمون کردی
مامان آنیسا
21 خرداد 91 11:12
سلام.
تولد مامان و بابای سانی خوشکله و سالگرد عقدتون مبارک


ممنون خاله جوون
بابای دوقلوها
24 خرداد 91 21:05
چه خرداد پر حادثه ای
مامانی و بابایی تولدتون مبارککک
سالگرد عقدتون هم مبارک
انشالله سالهای سال در کنار هم شاد سلامت زندگی کنید


سلام عمو جان . ممنون از لطفتون . انشالله شما و مامانی و دخملیهای گلتون صحیح و سالم باشید . عمو غیبت داشتینا
مامانی درسا
27 خرداد 91 1:10
عزیزم نمیدونم چرا پست های بالایی وبت واسم باز نمیشه ..... اما اشکال نداره ..... دخترمو ببوس ..... بهش بگو خیلی دوستش دارم ..... قربونش برم با این شیرین کاری هاش


سلام خاله جوون . ممنون از لطفت . خاله میبینی این سایت نی نی وبلاگ سر ناسازگاری داره ها اما اشکال نداره خاله ما میسازیم خیلی خوشحالم میکنی سر میزنی . درسایی عزیز و گلمون رو خیلی خیلی ببوس . دلم واسش تنگیده امروز حتما سر میزنم
ادريس دلشاد تنياني منظرالظهور
18 تیر 91 11:31
یادمان باشد که ،
من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم ،
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است.
و تو هم به یاد داشته باش:من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى ، من را خودم از خودم ساخته‌ام،
تو هم به یاد داشته باش
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است،
تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم ،
چرا که ما هر دو انسانیم.
این جهان مملو از انسان‌هاست ،
پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم،
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.
دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند،
حسودان از من متنفرند ولى باز می‌ستایند،
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم،
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى،
من قابل ستایشم، و تو هم……
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتادبه خاطر بیاورى که آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جایزالخطا.
یادت باشد گر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى،نامت باهوشترین بگذار
ویادت باشد فلسفه خلقت انسان بندگی خداست نه بردگی شیطان وچه زود
یادمان رفت که بنده خدایم
ویادت باشد که انسان موفق کسیست در تاریکی دنبال شمع بگردد نه این که صبر کند تا صبح شود
ویادت باشد که عاشق اون منبع نورخورشيد باشی نه عاشق نور شمع يا چراغ گرد سوز كه با نسيم مختصري تاريك ميشود
ویادت باشد جز خدا به هیچ کس دیگری دل مبندی زیرا بی تردید روزی فرا خواهد رسید که از او جدا خواهی شد ویادت باشد که جدایی بس دشوار است
ويادمان باشد فان انسان اوله الطفه واخره الجيفه پس يادمان باشد كه مغرور نباشيم


ممنون دوست عزیز