ساريناسارينا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

سارينا هديه خوب خدا

سارینا و آب بازی

1391/1/24 8:20
نویسنده : ماماني
2,065 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز مامان عاشق آب بازی هست . تا میگم بریم حمام میدوه میره پشت در حمام میاسته و مرتب میگه امام امام . جدیدا یه استخر بادی کوچولو واست خریدم که بشه توی حمام ازش استفاده کرد . چند روز پیش با مامان جوون و خاله محبوبه بادش کردیم منم دیدم خیلی دوستش داری رفتم پر از آبش کردم بعد با خاله محبوبه بردیمت حمام . وای اینقدر آب بازی کردی و با دستای خوشگلت زدی روی آب که منو خیس خیس کردی . وقتی میزدی  روی آب و آبها رو پخش میکردی از خوشحالی جیغ میزدی . اون روز به سختی از حمام آوردیمت بیرون . دو شب پیش هم خودم بردمت حمام هر کاری کردم نمی اومدی بیرون با دستای خوشگلت محکم دو طرف تشتو گرفته بودی تا نیارمت بیرون منم به ناچار بهت دروغ گفتم  که بدو بریم بیرون خاله محبوبه منتظرمونه . تو هم چون خاله محبوبه رو خیلی دوست داری زود اومدی بغلم تا بیارمت بیرون .

چند تا کار جدید هم خاله محبوبه یادت داده . در واقع هر روز از اداره میرم خونه مامان جوون میبینم کارای جدید یاد گرفتی . دیروز خاله محبوبه بهت میگفت سانی الکی گریه کن تو هم دستتو میذاشتی روی چشمتو الکی صدای گریه در می اوردی . یه کار دیگه هم که جدید میکنی اینه که خاله بهت میگه سارینا برو دیواری که بهت زده رو بزن تو هم به سرعت میری همون دیواری که بهش خورده بودی رو میزنی . خاله که بهت میگه سارینا جوجه بشو دستاتو عین بال جوجه تکون میدی . خاله میگه شاگرد خوبی هستی هر چی بهت یاد میده زود یاد میگیری چشمک الهی قربونت برم مامانی این روزا خیلی خیلی خوشمزه شدی . انشالله خدا حافظت تو و همه نی نی های گل دنیا باشه که با وجودشون عمر دوباره به بابا مامان میبخشن . ماچ

خوب خاله های مهربون در ادامه مطلب ماجرای آب بازی سارینا رو بصورت تصویری مشاهده کنید قلبچشمک

ای بابا اینجا هم نمیذارن راحت باشم زود رفتن دوربین اوردن

 

بیخیال من کار خودمو میکنم بذار برم سراغ حیوونام

اینم یه لبخند واسه مامانی تا دلش نگیره نیشخند

حالا بذار مامانی و دوربینشو خیس کنم تا دیگه توی حمام اذیتم نکنه

اخ جووون آب بازی عاشقشممممم

بعد از حمام خانوم گلی عزیز تا لباس پوشید رفت سراغ شیطنت بازی

شکار لحظه ها زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:58
جوجو دوستت دالم
خیلی دوستت دالم
خوب اب بازی میکنی
بوووووووووووووووووووووووس


ممنون خاله زهرا جوون جوونیم
بابای دوقلوها
24 فروردین 91 10:20
پس سارینا گلی هم امام رو دوست داره، دوقلوها هم به محض شنیدن صدای "بریم حموم" با سرعت تمام دم در حموم وایمیسن
آفلین سالینا گلی که چیزای جدید و خوب یاد میگیلی، دست خاله مهلوبن هم دلد نکنه که بهت یاد میده


مرسی عمو جوون . خوشحالمون میکنی سر میزنی . گلهای مهربونتونو خیلی خیلی ببوسید واسه زهرا و زینب عزیز
مامان نیایش
24 فروردین 91 10:25
واااااااااااااااااای خوشگل خانوم خوش باشی همیشه منو هم یاد خاطرات انداختی واقعا لذت بخشه با بچه ها آب بازی کردن نیایش هم وقتی اندازه تو بود به حموم می گفت عموم اونم خیلی آب بازی رو دوست داره الهی همیشه لبات خندون باشه گلی ناز


سلام خاله جوون مهربون آره واقعا آب بازی با بچه ها لذت بخشه. دوستتون داریمممممم
مامان آرتین
24 فروردین 91 13:35
واای چقدر تو بانمکی عاشق موها و لبات هستم .دوست دارم بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم


سلام خاله جوونم . ممنونم لطف دارید . آرتین کوچولوی ناز رو ببوسید
عمه ی لارا
25 فروردین 91 10:44
سلام مامانی
فدای این مامانی مهربون با دخمل شیرینش بشم
مامانی خیلی دوست دارم سارینای خوشگل مثل لاراست برام
هر روز بهتون سر میزنم هر روز با عشق.
دوستون دارم


سلام عمه گلی عزیزم . خدا نکنه عزیز دلم . منو سارینا هم خیلی خیلی شما رو دوست داریم . خیلی خوب و مهربونی عمه جوونم . هوارتا میبوسیمت . لارا جوونی هم عین دخملی خودم میمونه بوس بوس واسه لارا کوچولوی ناز
عمه ی لارا
26 فروردین 91 11:00
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

i love you mamani and sarina[hr

خیلی دوستت داریم عمه گلی
مامانی درسا
26 فروردین 91 19:40
سلام عزیزم . بالاخره باز شد. هورا خیلی نازی ماشاالله عزیزم کی بشه منم درسایی به این سن برسه واسش از این عکسا بذارم . خوردنی خاله با این موهاش .


فدات خاله مهربون . چشم رو هم بذاری میگذره . انشالله 120 سالگی درسا جوون رو ببینی . بوس بوس
مامان علي
27 فروردین 91 16:53
عافيت باشه خوشمل خانم موقشنگ خاله.
ماماني وقتي سارينا جون رو حموم ميبري آخر كار موهاش رو خيس كن تا سردش نشه و تا مي تونه بازي كنه.


چشم خاله جوون جوونیم . ممنون از راهنماییت
فاطمه
3 اردیبهشت 91 21:30
تاتغافالغفلبقلفلقیطسشضصثقفغعهخحجچگکمنتالبیسشظطزرذدئو./ئااغالقبییثیقبقفلذ





ببخشید زیاد فکر نکن این رمز من وسارینا است سارینا می فهمه............


فاطمه نداشتیمااااااااا . دیگه قرار نشد مرموز بشید. با دخملی رمزی صحبت میکنی آرهههههه ؟؟؟؟؟ آقا به منم بگین چی گفتین ؟؟؟؟ باشه نگین خودم کشفش میکنم . بوس واسه فاطمه گلی
فاطمه
5 اردیبهشت 91 16:46
عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چقدر ناز شده بود !!!!!!!!!!!!!
راستی یک چیزیادم رفت خیلی نانازه و.......



خودت نازی گل دختر مهربون بوس بوس بوس